Конкурс за длъжността Главен експерт в Отдел "Административно обслужване", Дирекция "Административно обслужване и човешки ресурси"
Starting date: 28 Feb 2025End date: 10 Mar 2025 | 17:30 ч.
Правоотношение: Служебно правоотношение
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Работа с документи, създадени и постъпили в Министерството на регионалното развитие и благоустройството; систематизиране на информация чрез Автоматизираната информационна система (АИС) „Акстър-офис“ и изготвяне на анализи за оптимизиране на деловодната дейност. Изготвяне на становища, справки и информация, свързани с административното обслужване.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
При назначаване основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за организация на индивидуалните заплати на служителите в МРРБ в границите от 2100 лв. до 3200 лв.
Съгласно същата Наредба в министерството има възможност за получаване на допълнително възнаграждение за постигнати резултати до четири пъти годишно.
Изискана минимална степен на завършено образование: БакалавърМинимален професионален опит: 3 година/години
Ранг/Специфично наименование: III младши
Допълнителни умения и квалификации:
Изискван професионален опит: 3 години в области на дейност, свързани с документооборота и административното обслужване на физически и юридически лица или III младши ранг.
Предпочитана област, в която е придобито висшето образование: хуманитарни науки и/или социални, стопански и правни науки, технически науки.
Минимален размер на основната заплата: 2100 лв.
* Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1
Начин за провеждане на конкурса:
- Интервю
- Решаване на тест
Място и срок за подаване на документи
София (столица), Столична, София
Адрес:
ул. „Св. Св. Кирил и Методий” 17-19, Център за административно обслужване
Административно звено:
Обща администрация/Дирекция "Административно обслужване и човешки ресурси"
Лице за контакт:
02/9405284
Краен срок за подаване на документи:
10 Mar 2025 | 17:30 ч.
Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва по един от следните начини:
- лично от всеки кандидат, на посочения адрес;
- чрез пълномощник, на посочения адрес. В случая се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса.
При подаване на документите на хартиен носител в Центъра за административно обслужване, на кандидата или на пълномощника се предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и информация за пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител.
- по електронен път, на официалната електронна поща на МРРБ: e-mrrb@mrrb.government.bg, като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностна характеристика и информация относно пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, се изпращат на кандидата по електронен път.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи.
Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
-
Одобрени кандидати
2. Петьо Гергов
3. Петранка Джиброва
4. Анжела Георгиева
5. Елизабета Спасова
6. Бетина Георгиева
7. Елица Калбанова
8. Маргарита Георгиева
9. Мария Каменова-Радкова
10. Ира Стоянова
Допуснатите кандидати трябва да се явят за решаване на тест на 27.03.2025 г. (четвъртък) в 10:00 часа в сградата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството - гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 17-19, етаж 1, зала „Пресцентър Б“.
При влизането си в залата кандидатите трябва да представят документ за самоличност.
II. Система за определяне на резултатите и минималния резултат за допускане на кандидат до интервю:
Конкурсната комисия изготвя три различни варианта на тест с 25 затворени въпроса. След обявяване на началото на провеждане на конкурса един от кандидатите изтегля чрез жребий един от вариантите на тест.
Всеки верен отговор на въпрос от теста носи по 0,20 точки.
Минималният резултат, при който кандидат се счита за успешно издържал решаването на теста, е 4,00 точки, съответстващ на 20 верни отговора.
Максималният резултат от решаването на теста е 5,00 точки.
Продължителността на решаване на теста е 45 минути.
В съответствие с чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители комисията прие резултатите от теста да се умножават с коефициент 3, а резултатите от интервюто с коефициент 5.
Преди провеждане на интервюто, комисията ще формулира въпросите, които ще бъдат задавани на кандидатите и с които се цели да се установи в каква степен кандидатите притежават професионалните и делови качества, които са необходими за изпълнението на длъжността.
Съгласно разпоредбата на чл. 42, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията реши минималният брой точки, при който кандидат се счита за успешно издържал интервюто, да бъде 4,00 точки.
Съгласно чл. 43, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители окончателният резултат на кандидатите е сбор от резултатите, получени при провеждането на конкурса по избрания начин – чрез тест и интервю, умножени с определените по чл. 34, ал. 5 от НПКПМДСл коефициенти.
Окончателният резултат на кандидатите се оформя във формуляр, съгласно Приложение № 8 от НПКПМДСл.
Ако кандидат получи по-ниска от минималната оценка на интервюто, няма да има сформиран окончателен резултат и няма да участва в крайното класиране.
-
Неодобрени кандидати
2. Станимира Георгиева – на основание чл. 10в, ал. 1 от ЗДСл и чл. 20, ал. 2, т. 1 от НПКПМДСл - представените документи не удостоверяват изпълнението на минималните и специфични изисквания за заемането на длъжността – 3 години в областите на дейност, свързани с документооборота и административното обслужване на физически и юридически лица или III младши ранг.