Пет договора за ефективен туристически маркетинг ще бъдат финансирани с 20 млн. лв. по ОПРР
Пет договора за ефективен туристически маркетинг ще бъдат финансирани с 20 млн. лв. по ОПРР
От Министерство на регионалното развитие и благоустройството
На 9 април 2012 г., понеделник, в присъствието на министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, Ръководителят на Управляващия орган на ОПРР Деница Николова и министърът на икономиката енергетиката и туризма Делян Добрев ще подпишат 5 договора за безвъзмездна финансова помощ в размер на 20 млн. лв. Официалното събитие ще се състои в 12 часа в сградата на Министерство на икономиката, енергетиката и туризма в гр. София.
Безвъзмездната финансова помощ се предоставя в рамките на схема
BG161PO001/3.3-01/2008 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”. Схемата се реализира с финансовата подкрепа на Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Одобрените проекти надграждат успешни инициативи по изпълнени проекти на Министерство на икономиката, енергетиката и туризма по ОПРР, като предвиждат и нови интервенции в посока повишаване на ефективността на националния маркетинг и реклама на туристическия продукт и предоставяне на точна, надеждна и актуална информация на заинтересованите страни:
 Проект „Маркетингови проучвания, анализи и методики и оценка на ефективността на националния маркетинг, изготвяне и актуализиране на стратегии”
 Проект „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм в Република България”
 Проект „Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали”
 Проект „Интегрирани комуникационни кампании за България на целеви пазари”
 Проект„Участие на България на специализирани борси и изложения и организиране на опознавателни турове за туроператори и туристически агенции”.
Петте договора са част от Рамковото споразумение на Министерство на икономиката, енергетиката и туризма по схема BG161PO001/3.3-01/2008 „Подкрепа за ефективен национален маркетинг на туристическия продукт и подобряване на информационното обслужване”. С подписването им ще се постигне 100 % договаряне на средствата по схемата.